Pytania i odpowiedzi


Po skompletowaniu zamówienia, jego wysyłka kurierem trwa 24 godziny, np. zamówienie złożone w poniedziałek, zostanie nadane we wtorek, a dostarczone do Państwa w środę. Zamówienia są wysyłane od poniedziałku do czwartku, tak aby nie leżały przez cały weekend w magazynie firmy kurierskiej.

Nasze produkty pakujemy w sposób umożliwiający bezpieczną dostawę zamówienia. Produkty pakowane są w papier pakowy, zabezpieczane folią bąbelkową, a następnie wkładane w kartonowe opakowanie.

Na ten moment nie realizujemy zamówień zagranicznych, jednak ciężko pracujemy, aby to wkrótce dla Państwa zmienić.

Oczywiście. W tym celu prosimy o zaznaczenie takiej informacji w trakcie składania zamówienia i podanie niezbędnych danych. Faktura zostanie wówczas wysłana na podany w zamówieniu adres e-mail lub dołączona do paczki wraz z zamówieniem.

Koszt dostawy zamówienia za pośrednictwem kuriera DHL Parcel oraz dostawa na terenie Warszawy za pomocą pracownika Delikatesów U Fukiera wynosi 25,00 zł. Koszt dostawy zamówienia, którego wartość jest powyżej 250 zł jest gratis.

W przypadku odbioru osobistego oraz dostawy zamówienia na terenie Warszawy możliwe są następujące sposoby płatności:
- przelew bankowy na rachunek bankowy,
- przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl,
- gotówka lub karta płatnicza.

W przypadku wysyłki zamówienia kurierem możliwe są następujące sposoby płatności:
- przelew bankowy na rachunek bankowy,
- przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl.

Tak, odbiór osobisty jest możliwy w Restauracji U Fukiera – Rynek Starego Miasta 27, 00 – 272 Warszawa (odbioru można dokonać w dni robocze w godzinach 10:00-20:00 po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej).

W celu weryfikacji możliwości zmiany zamówienia prosimy o kontakt mailowy pod adresem: delikatesy@ufukiera.pl.

Do 14 dni od momentu złożenia zamówienia Klient będący konsumentem może z niego zrezygnować bez podania przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: delikatesy@ufukiera.pl lub pisemnie na adres siedziby, tj. Rynek Starego Miasta 27, 00 – 272 Warszawa.

Szczegóły dotyczące możliwości dokonywania zwrotów znajdują się w Regulaminie sklepu pod adresem https://delikatesy.ufukiera.pl/regulamin. 

Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres siedziby, tj. Rynek Starego Miasta 27, 00 – 272 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail delikatesy@ufukiera.pl.

Szczegóły dotyczące możliwości dokonywania zwrotów znajdują się w Regulaminie sklepu pod adresem https://delikatesy.ufukiera.pl/regulamin.

Z regulaminem sklepu można zapoznać się pod adresem: https://delikatesy.ufukiera.pl/regulamin.

Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w naszym sklepie.